manikűrvadász V.

Elérkeztünk a manikűrvadász V. fordulójához, ahol a mostani háziasszonyunk Viki a Cheap and Chic blog írója. :)



A mostani fordulóban Ciskát kaptam páromnak az unaloműzés alapfokon bloggerináját. A blogjára nem olyan régen találtam rá, de rögtön nagyon megtetszett, nagyon szép munkái vannak, örülök, hogy őt kaptam. Az összes maniját átnéztem, végül egy olyanra esett a választásom, ami szerelem volt első látásra. Az ő bejegyzését megnézhetitek IDE kattintva.

Az eredeti mani:

Az én feldolgozásomban, mattító fedőlakkal és anélkül is:







Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

22 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. szép lett! :) a matt mutatósabb szerintem :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett :O Szépek lettek a minták :)

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy ezt választottad, nagyon tetszik a körmeiden, sőt hosszú körmökön még jobban is mutat, mint rövidebben. :) A rózsaszín lakknak pedig szép intenzív színe van, vonzza a tekintetet :D

    VálaszTörlés
  5. Szépséges ez a manikűr, olyan kis romantikus :)

    VálaszTörlés
  6. Szép lett nagyon :) Gyönyörű az a rózsaszín lakk!

    VálaszTörlés
  7. nagyon szép lett!! :)) szerintem a fedőlakkos jobban kihozza a kontrasztokat! :)

    VálaszTörlés
  8. Szép lett, de nekem nem igazán tetszenek a hosszú körmök. :)

    VálaszTörlés
  9. nagyon szép a matt a legjobb :) <3

    VálaszTörlés
  10. Nekem fényesen tetszik jobban, de úgy nagyon! :]

    VálaszTörlés
  11. Annyira cuki ez a mani. :D Már ki is néztem magamnak, és ha jól emlékszem el is mentettem a pinterest mappámba. :D

    VálaszTörlés
  12. *-* ez nagyon édes és szép lett, nekem mattan picit jobban tetszik, valahogy ez illik a mintákhoz :3

    VálaszTörlés
  13. Fényesen jobban tetszik,, szép lett :)
    Van matt fedőlakkom, nagyon szép a finise (OPI) és még sem bírom használni :D

    VálaszTörlés
  14. óóó ez de kis szépséges!! *-*

    VálaszTörlés
  15. óóó ez de kis szépséges!! *-*

    VálaszTörlés
  16. Nagyon nagyon szép lett! Hosszabb körmön is nagyon jól mutat :)

    VálaszTörlés
  17. Nagyon szép lett, igazán "párizsos" :)

    VálaszTörlés
  18. szép lett, nekem a matt változat talán egy picit jobban tetszik:)

    VálaszTörlés
  19. Gyönyörűséééges! *.* Pár nap múlva Európás manikűrt kell készítenem, szerintem akkor én is levadászom tőletek ezt a manit. ^^
    Amúgy játék van nálam is: http://vaniliamamor.blogspot.ro/2013/11/osz-bucsuztato-nyeremenyjatek.html
    És színesen látnálak a Lakkozz! Fotózz! Posztolj! kezdeményezésen is! :) http://vaniliamamor.blogspot.ro/2013/11/lakkozz-fotozz-posztolj-lfp-1-fordulo.html

    VálaszTörlés