Manikűrvadász XXVII.

A Manikűrvadász 27. fordulójához érkeztünk. A háziasszonyunk a kezdeményezés kitalálója, Bella, aki kisorsolta nekünk a párokat. Már nagyon kíváncsi voltam, hogy ezúttal kit kapok. Mielőtt megnyitottam a bejegyzést, eszembe is volt Adél, hogy mennyire szerettem tőle vadászni és milyen jó lenne most is, és lám mit hoz a sors, ismét Adélt kaptam. :)



Adél mostanában nem annyira aktív a blogján, viszont az insta profilján annál jobban, így ismét onnan vadásztam. Több lehetséges jelöltem is volt, de mindenképpen valami nyárit szerettem volna, így döntöttem e mellett a színes, nyomdázott mani mellett. Adélhoz hasonlóan énis dry brush technikával csináltam az alapot, csak én mindegyik körmömre. A két középső ujjamon ugyan azok lettek a minták, a többire meg egy nyári feliratosat választottam. Az összes minta a Moyra Summertime lemezén található. :)

Adél verziója:

Az én verzióm:




Nektek hogy tetszik? :)

 

Share this:

CONVERSATION

7 megjegyzés: