LAKKTESZT | Claire's - Pale Pink; Magic Show

Ma újabb két lakkot mutatok nektek a Claire's kínálatából, amire a múltkori Pesti kirándulásomon tettem szert. Azóta is előszeretettel használom őket. :)


A lakkok üvegéről és ecsetéről semmi újdonságot nem tudok elmondani, a szokásos, könnyű kezelni és egész gyorsan száradnak.


Pale Pink - Sugar Lychee
Első alanyunk egy csodálatos halvány rózsaszín árnyalatú, zselés állagú lakk. Két vastagabb, vagy három vékonyabb rétegben fed, tényleg nagyon kellemes kis színe van. Ami még egy kis plusz, az az illata, ugyanis illatosított lakk, cukros lychee illata van és tényleg, már mikor az üveget kinyitottam is éreztem, száradás után pedig még intenzívebb illata van, nekem nagyon tetszik. :)



Magic Show
A holo fedőlakkoknak sosem tudok nemet mondani, pedig nem egy hasonló darab lapul már a készletemben, ha szeretnétek összehasonlító tesztet is írok majd róluk. A lakkban apró pici ezüst holo glitterek találhatóak, három rétegben magában is fed, de fedőlakknak is használható. Én most az előbb említett pink lakkra kentem, egy rétegben láthatjátok rajta. Érdemes két réteg fedőlakkot használni rá, hisz a kis csillámok miatt egyenletlen lehet a felülete.







Nektek hogy tetszenek? :)

Share this:

CONVERSATION

1 megjegyzés:

  1. Kellemes a rózsaszín, nekem is van hasonló más márkától. Ez szerintem elég drága, rólam nagyon kopik is, de az ecset tényleg szuper, akinek meg jobban bírja a körme, annak tényleg jó lehet.

    VálaszTörlés