Moyra éves körömkihívás | 5. forduló - nyár

Bár az idő már teljesen ősziesre fordult, még van egy pár nyári manikűröm, amit mindenképpen szeretnék megmutatni nektek. Többek között a Moyra éves körömkihívására készült körmömet is, ahol az 5. fordulóban két hónapot kaptunk az alkotásra, a téma pedig időszerűen a nyár volt.


Most, hogy több időnk jutott az alkotásra, több időm maradt a halogatásra is, így szokásomhoz híven az utolsó napokban kezdtem el agyalni, hogy milyen is legyen a körmöm. Pont mentünk nyaralni is, így több mint egy hétig hordtam. Tavaly nyáron volt már hasonló körmöm, viszont mindenképp szerettem volna még egyszer viszontlátni nagyobb, hosszabb felületen és mivel most nyáron eléggé sikerült megnövesztenem a körmeimet, így pont kapóra jött. Kicsit változtattam a tavalyi koncepción, a gyűrűsujjamra kagylós, tengeri csillagos díszeket és szegecseket applikáltam fel, a többi körmöm pedig élénk színekből színátmeneteket és csíkokat kapott. Végül fekete akril segítségével vonalakkal és pálmafákkal próbáltam feldobni az összhatást. Nagyon szerettem hordani. :)





Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

2 megjegyzés: