ManiCute | króm

Ismét jelentkezünk kis csapatunkkal, ám a korábban megszokott két hét heti posztolás dátumait kitoltuk plusz egy héttel, így ezentúl három hetente jövünk egy-egy új témával. Amit még mindenképp szeretnék megemlíteni az az, hogy a ManiCute tegnap előtt töltötte a 4. születésnapját, aminek én nagyon örülök, hiszen nem gondoltam volna, hogy ilyen kitartóak leszünk/leszek. Köszönöm Timinek, hogy annak idején felkeresett, hogy legyek én is a kis csapat tagja.  Nem is húznám tovább a szót, a mostani témánk a króm, ami mostanában igen felkapott díszítési mód lett a körmös világban.


Mióta a króm por bejött a divatba, elég sokat beszereztem már és régóta készülőben van már egy bejegyzés is róluk, remélem hamarosan lesz időm elkészíteni. Nem szerettem volna az unalmas ezüst, vagy arany színt használni, ezért egy piros-bronz-arany kombinációt választottam, ami eléggé évszakhoz illő lett. A gyűrűsujjamra fekete lakkot kentem, majd teljes száradás előtt vittem fel a króm porokat. Sajna nem vártam eleget a száradással, így kicsit "gyűrött" lett a végeredmény, de nekem így is tetszik. A többi ujjamra fehér lakkot kentem fel, amire a Moyra fekete fólia nyomdalakkjával leveleket nyomdáztam, majd ezekre vittem fel a háromféle krómport. Sajnos a képek nem adják szépen vissza, élőben sokkal szebb és a színeket és jobban látni.






Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

2 megjegyzés:

  1. A króm por sima körömlakkra is működik, vagy csak az UV lámpás géllakkra?
    / bocsi, ha nagyon amatőrnek tűnök/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sima körömlakkra is működik, bár az kicsit pepecselősebb. Ha minden jól megy, hamarosan hozok egy nagy tesztet a króm poraimról, de már írtam is egy párról keresd vissza őket pár praktikáért. :)

      Törlés