NAIL ART | GlamNailsChallenge szeptember

Újabb egy hónapot hagytunk a hátunk mögött, persze szeptemberben is csatlakoztam a Glam Nails Challenge-hez, ahol minden témára sikerült időben alkotnom. :)



Kezdtük a hónapot rögtön egy madárijesztős témával. Alapnak fehér színt kentem fel, amire különböző anyagmintákat festettem, mintha befoltoztam volna a körmeimet. Mindent szabad kézzel festettem, imádtam alkotni, a végeredményt is nagyon szerettem. :)



Második témánk a terepminta volt, aminek nagyon örültem, hiszen már régóta szerettem volna ilyen manit készíteni. Meg is gyűlt vele a bajom, a színek összeválogatása viszonylag könnyen sikerült, viszont a minta sehogy sem akart összejönni. Körülbelül ez volt a harmadik próbálkozásom, ami talán elfogadhatóra sikerült. Szintén szabad kézzel alkottam. :)



Dőlt belőlem az alkotási vágy, hiszen a harmadik fordulóra szintén egy rajzos megoldás született. A téma a tollak volt, amire mindenféle színes talut képzeltem el. A kisujjam lett a kedvencem, a középső sajnos kicsit elmosódott. :/



A pléd témára több ötletem is volt, végül még a Pepcoban tavaly vásárolt szürke csíkos plédem adta az ihletet. Szürke alapszínre feketével, fehérrel és bordóval nyomdáztam a mintákat.



Nagyon szeretem a rókákat, így szerettem ezt a témát is, bár sajna nem volt már időm rajzolni, így elővettem a nyomdalemezeimet és a rókás mintából egy stamping decal készült a középső és a gyűrűs ujjamra. A többire pedig dry brush került alapként, amire leveleket nyomdáztam.



Szintén egy nyomdás manikűr. Már a témák elolvasásánál is egy piros-sárga színátmenetet képzeltem el, amire barnával falevelek kerültek természetesen itt is a nyomdalemezeimet hívtam segítségül.



Az utolsó előtti téma a formák volt. Először fogalmam sem volt mit alkossak rá, végül Instán szembe jött velem egy hasonló mani, de csak egy ujjon díszítve és jóval kevesebb formával, így született meg ez a festés. Mindenképp őszi színeket szerettem volna használni hozzá, ezért alapnak nude-ot kentem fel, amire barna, bordó és bronz lakkal festettem.



A süni témára sem kedvem, sem ötletem nem volt alkotni, így egy nagyon megúszós mani készült. Alapnak smooshy technikával piros, barna, és narancs színek kerültek, amire feketével nyomdáztam. :)


Nektek melyik a kedvencetek? :)

Share this:

CONVERSATION

1 megjegyzés: