TESZT | Born Pretty Nailfettik

Az idei év egyik nagy újdonságai körömdíszítések terén a nailfettik, vagy más néven körömkonfettik voltak, amit én nagyon szeretek, hiszen nagyon jól variálhatók és felhasználhatók akár kövek helyett is. Már pár éve lapult egy a fiókomban, ám akkor még nem volt annyira felkapott, viszont most kénytelen voltam több színkombinációt is beszerezni, ezeket szeretném megmutatni most nektek, illetve néhány felhasználási módot is. :)


A kis tégelyek millió kis kör alakú díszítőelemeket tartalmaz, de egyébként mindenféle alakzatúakat be lehet szerezni, nekem például van már rombusz és szív alakú is. Többféle színkombinációban is kaphatóak, illetve fényes, matt, holografikus közül is lehet választani, a lehetőségek tárháza végtelen. Mindegyikben háromféle méretű korongok találhatóak, így kisebb körmökön is mutatósak lehetnek. A felvitelük egyszerű, én átlátszó lakkba rakosgattam őket. Kézügyességre nem, inkább türelemre van szükségünk hozzá szerintem, na meg ha van az embernek kreativitása, akkor tényleg számtalan módom fel lehet őket használni. Nem állnak ki a köröm felületéből, így akár kövek helyett is fel lehet őket használni, ha szeretnénk feldobni kicsit a festésünket. Most háromféle színkombinációt, illetve felhasználást mutatok meg nektek, illetve linkeket is csatolok hozzájuk. :)


A kék-rózsaszín-sárga párosítást INNEN tudjátok beszerezni, ő a 22-es számú. Fényes, nagyon szép élénk színekkel, amit a képek sajnos nem adnak eléggé vissza, pedig a kék és a pink is nagyon szép.





A zöldeskék, pink holografikus kombinációt IDE kattintva érhetitek el, 11-es számmal.





Az ezüst holografikus nailfettiket INNEN szerezhetitek be. Nekem ő a kedvencem, napfényben olyan szépen csillog.  :)





Nektek melyik tetszik a legjobban? :)

Share this:

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése