LAKKTESZT | Born Pretty Store Gel Polish Nude Series 007

Egy rendhagyó bejegyzéssel készültem, mert bár lakkokról elég sűrűn írok, de géllakk tesztet még sosem hoztam nektek. Viszont a legutóbbi Born Pretty Store tesztcsomagomba kértem egyet, mert nagyon kíváncsi voltam rájuk.


Amit fontos előre megemlítenem az az, hogy a megfelelő előkészítés nélkül a géllakk nem marad fent a körmökön. Így, ha csak valami azért venné meg, hogy simán felkenje, ne tegye. Műkörmös ismerősének ajándékba viszont ajánlom, mert szerintem jó minőségű és itt már le is lőttem a poént. :)
A lakk picike fehér üvegben érkezik és 5ml-t rejt magában, ami elég kevésnek tűnik. Én a nude series 007-es számú lakkját választottam, aminek halvány barackos, púderrózsaszínes árnyalata van. Az állaga híg, 3 réteg kellett a tökéletes fedéshez. Én rétegenként 2 percig lámpáztam 36W-os UV lámpában, de LED lámpában akár fél perc alatt is megköt. A felülete ragacsos marad a kötés után, ezért alap és fedőlakk használata kötelező. Bár inkább körömlakk párti vagyok, de egy hétig azért őt is hordtam és semmi baja nem volt. Oldható egyébként, az oldószerével 10-15 perc alatt könnyen lelehet oldani, így nem kell reszelni.
INNEN tudjátok megrendelni, 12 árnyalat közül tudtok választani. :)







Persze önmagában és semmilyen lakkot nem tudok hordani, így nyomdáztam rá. A minták a Moyra Vintage és White Weddig lemezéről vannak. :)




Nektek hogy tetszik? :)
(A lakkot tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolja a véleményemet.)

Share this:

CONVERSATION

10 megjegyzés:

  1. Szép-szép, de ahogy írtad, macera a lámpázás, előkészítés miatt, meg hát leoldani vagy reszelni sem állnék neki otthon.

    VálaszTörlés
  2. A mintákat is géllakkal nyomdázod bele ?

    VálaszTörlés
  3. Szia! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Hogy nyomdáztál gél lakkra?
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      A géllakkot le kell fixálni, esetleg bufferral megmattítani, de az utóbbi nem szükséges, választható opció. Utána jöhet a nyomdázás, majd két réteg géllakk fedővel zárni. :)

      Törlés
  4. Szia!Egy kis segítséget kérnék.Nem rendes géllakot szeretnék a one step-et szeretném kipróbálni.Ezek nem igényelnek alap és fedőlakott ugyebár.Szerinted ez a fajta olyan lehet.
    http://www.ebay.com/itm/10ml-One-step-Nail-UV-Gel-Polish-Soak-Off-Manicure-LED-UV-Gel-Born-Pretty-/131698945435?var=&hash=item1ea9de6d9b:m:mfni8lK6-l76s5KLJpQx74w
    Köszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Az amelyikre "one step" van írva, az nem igényel alap és fedőlakkot, tehát amit linkeltél az sem. :)

      Törlés
  5. Szia!
    Leoldóját hol találom?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Bármilyen géllakk leoldó jó hozzá, fodrászkellékes, műkörmös boltokban lehet hozzájutni.

      Törlés
  6. Szia. Nagyon hasznos tanácsokat adsz, én is szeretnék kérdezni. A nyomdázáshoz milyen lakkot kell használni h szép legyen a minta? Van hozzá speciális körömlakk? AliExpressről szeretnék rendelni, de nem tudom melyiket válasszam. Köszi szépen.

    VálaszTörlés