ManiCute | gyémánt

A mai napra újabb ManiCute témát választottunk nektek kis csapatunkkal, ami nem más, mint a  gyémánt. Személy szerint én mostanában nagyon szeretem a csillogást a körmeimen, ezért nagyon örültem ennek a témának.


Elég régen elterveztem már ezt a manit, de az utolsó pillanatig halogattam a kivitelezést, aminek az lett az eredménye, hogy nem sikerült olyan ütősre, mint amilyenre gondoltam. Alapnak egy halvány rózsaszínes beütésű lakkot használtam, a körmöm végeire pedig holografikus port vittem fel. A gyűrűsujjamra (nyomi) gyémántokat próbáltam meg rajzolni akrillal, amiket aztán holo pelyhekkel töltöttem ki. Valamiért kevésnek éreztem, pedig a kevesebb néha több, így a pelyhekből végül a többi körmöm is kapott. :D Kicsit elkapkodott lett a végeredmény, de szerintem visszafogottan elegáns lett. :D






Nektek hogy tetszik? :)


Share this:

CONVERSATION

2 megjegyzés: