LAKKTESZT | Born Pretty Termo & Sunlight Changing - G001 Swan Lake

Az évnek egy hidegebb évszakába érkeztünk, amikor is végre újra elővehetjük és felkenhetjük a hőre változó lakkjainkat, amik ilyenkor hordva a leglátványosabbak. A Born Pretty Store is kijött egy pár új termo lakkal, amik eléggé különlegesre sikerültek, hiszen nem csak a hideg-melegre változnak...


Az üvege a szokásos Born Pretty, az ecsete lekerekített. A lakk állaga egy kicsit gumiszerű, elsőre furának tűnhet és a felvitelnél is kicsit óvatosabban kell vele bánni, és vékonyabban kell kenni, hiszen ha vastagon kentem, akkor nem száradt meg normálisan. A lakk alapszíne egy középkék árnyalat, amiben apró és nagyobb hexagon holografikus glitterek találhatóak. Hidegre sötétebb kék árnyalatú lesz, a melegre pedig egészen világos, már-már fehér színt kap. Emiatt a világos szín miatt az én körmeimre négy réteg kellett belőle, de nagyon vékonyan kentem a száradás miatt. A lakk különlegessége viszont abban rejlik, hogy nem csak a hőre, hanem az UV fényre is változtatja a színét, tehát négy árnyalatot is kaphatunk. A hideg plusz UV fény kombinációra egy sötétebb kékeslila színt kap, a meleg plusz UV fény kombinációra pedig egy sötétebb pirosas lilás árnyalatra vált. Először UV lámpába próbáltam, kb 2 másodperc elég is volt neki, máris változtatta a színét, másnapra pedig sikerült kifognom egy napsütéses időt, így élesben is kipróbálhattam. Jelentem tökéletesen működik, nagyon jó játék... :D A képeken megpróbáltam több árnyalatát is elkapni, hogy lássátok mennyi arcát mutatja. :)
Ha ti is szeretnétek vele játszani, akkor INNEN megtudjátok rendelni, 8 színkombinációban kapható.











(A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolja a véleményemet.)
Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése