TESZT | Born Pretty holografikus unikornis por

Az utóbbi bejegyzések margójára, ma ismét egy unikornisos, holografikus, krómporos bejegyzéssel készültem. (Ígérem egy ideig nem lesz több. :D). Szeretek mindent kipróbálni, ezért is választottam a legutóbbi Born Pretty tesztcsomagomba egy porocskát is.


A szokásos Born Prettys kis tégelyben érkezik hozzánk, ami 0,5g nagyon finom szemcséjű porocskát rejt, amit a hozzá kapott applikátor segítségével vihetünk fel a körmeinkre. Minden színű alapon másféle hatást érhetünk el vele. Én most fekete színre vittem fel, szerintem ezen érvényesül a legjobban. Fixálásmentes zselére simogattam rá a port, de körömlakkal is működik, csak ki kell tapasztalnunk, mikor száradt meg annyira a lakkozásunk, hogy rá tudjuk vinni a port. Felvitel után egy lilás, holografikus színt kaptam, ami leginkább erősebb fénynél érvényesül jobban. INNEN tudjátok megrendelni, nekem a 04-es van meg.









(A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolja a véleményemet.)

Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése