ManiCute | Galaxis

Egy újabb ManiCute téma került mára terítékre, ami nem más, mint a galaxis. Bár viszonylag kevésszer láthattatok tőlem, de nagyon bírom a ilyen témájú manikat, van bennük fantázia, elkészíteni sem nehéz őket és mutatósak is.


Alapjában véve nem ilyennek terveztem a körmömet, teljesen más színeket szerettem volna, de mikor felkentem magamra a Born Pretty Peacock holografikus géllakkját (amiről hamarosan tesztet is hozok majd), rögtön beleszerettem a kékes-zöldes-pinkes árnyalataiba, amiről rögtön a galaxis jutott eszembe. De, hogy ne legyen ennyire egyszerű a történet, megpróbáltam rá ezüst, lila és kék holografikus lakkokból egy keveset pacsmagolni, viszont úgy annyira világos lett az alap, hogy a fehér minták teljesen elvesztek benne... Újra kezdtem az egészet, végül csak ezüst és fekete holo színekből kapott egy keveset az alap, majd erre jöttek a minták, amik a Moyra Galactica nyomdalemezén találhatóak.





Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése